Paljon kirjoittamista hauskempaa on lukea kiireessä muiden kirjoituksia! ;-)
Siksipä ei ole pahemmin tullut kai kirjoiteltua... Tai en nyt tiedä mitä tekosyytä tässä yhteydessä käyttäisi, en ehkä ole kovin aktiivinen päiväkirjailija.
Meinasi iskeä migreeni tänään, niska varmaankin jälleen juntturassa eikä kireyttä paranna sekään, kun on vallitseva kireä ilmapiiri erään työkaverin toimesta koko ajan. Tai itseasiassa eräiden. Mutta kun vähäsen tuossa einehti ja katseli dvd:tä, niin olo parani ainakin vähäsen.
Missäköhän vaiheessa luovun kokonaan toivosta, että ihmiset oppisivat käyttämään järkeään.
Ikinä en ole ollut, tai ainakaan halunnut olla mikään feministi, en ole edes ajatellut ihmisiä sen enempiä sukupuolisina olioina, vaan ottanut kaikki omina itsenään! (Mitä nyt joskus sukat pyörii jalassa jos oikein komea vastapuolen edustaja sattuu osumaan eteen, heh...) Mutta joillekin tuntuu kasteihin jaottelu olevan ihan oikeata toimintaa. Käsittämätöntä! Tottahan minä ymmärrän, että tällainen henkilö ei kovin viisas tai kypsä ole, kun ei osaa erottaa lahjakasta ihmistä lahjattomasta, mutta silti tuntuu huutavalta vääryydeltä, että elämässä eteneminen on toisille helpompaa ilman mitään apuja!
Olen älykäs! Olen maalaisjärjellä varustettu, pystyn päättelemään välillä vaikeitakin asioita! Olen nopeajärkinen! Olen ahkera! Olen luonnollinen! Olen ihminen! Olen välillä loukkaantunut ja itkenyt kun olen kohdannut vääryyttä ja elämä ei ole reilua! Olen hyväsydäminen, en tahdo kenellekään pahaa, vaikken aina toimikaan niin kuin tahtoisin! Olen herkkä! Olen heikko! Olen toiveikas! Olen pettynyt! Olen odottavalla kannalla....