Tänään lähdin töihin aivan loistotuulella. Päivä oli ok, olin ainoana töissä meidän myyntiporukasta, eli töitä riitti, mutta vilkas päivä menee aina nopeammin kuin hidas. Tein vielä äsken kotona rästitöitä joita en ehtinyt töissä tehdä ja jotka kiireisiä olivat. Mutta kun lähdin töiden jälkeen kyläilemään, iskikin musta pilvi. Pomo soitti ja kysyi että mistäs hotellista olen varannut huoneet tuolle meidän myyntiporukalle kun reissussa ovat (siis reissu josta minä kieltäydyin). Iski ihan suunnaton päähänotto, siis jos 7 aikuista miestä lähtee yön yli reissulle, oli oletukseni, että he osaavat varata itse majapaikkansa. Olin väärässä. Noh, onneksi löysivät vapaan majapaikan lopulta. Mutta tuo ajatuksen kulku oli kyllä niin pöyristyttävä että vieläkin päähän ottaa; ilmeisesti mun olisi pitänyt varata hotelli, koska olen porukan ainoa nainen. Vaikka aina ennen kyseisille reissuille pomoni on varaukset tehnyt. Ja vaikka en itse mukaan lähtenytkään. Ja vaikka en koskaan ole muiden hotellivarauksia tehnyt (ja firmassa olen ollut kohta 5 vuotta), koska en sihteeri ole, lukuunottamatta messureissuja joista taas vastaan kokonaisuudessaan. Olen muutenkin menettänyt tänään töissä hermoni miespuolisten kollegoideni järjenjuoksuun. Jota siis ei ole!!! MURRR!!!!
Onneksi siskonpojat piristivät pössötyksellään. Ja minä piristin heitä traktorilehdellä.
Illalla kävin jumpassa. Tai oikeastaan se on sellainen lihasvenytystunti. Eilen kävin venytyksessä myös, mutta se oli taas aivan erilainen kuin tämänpäiväinen. Kyseessä oli eilen nimittäin Mekostenon ,johon -by the way- suosittelen kaikkia kiinnostuneita tutustumaan sen virkistävän vaikutuksen vuoksi!
Nyt alamme pelaamaan Carcassonea miehen kanssa. Laatuaikaa ennen viikonlopun keikkakiertuetta -nääs.